Upravit stránku

Marketingu se věnuji již 8 let a nepřestává mě bavit. Je to neskutečně dynamický obor, který sice reflektuje moderní trendy, ale zároveň stojí na ověřených pevných základech. 

Protože mě vždy zajímala psychologie, vystudovala jsem obor sociální patologie. A právě zkušenosti ze studia i z praxe v hojné míře uplatňuji ve své práci. Reklama byla vždy o psychologii a znalosti lidské povahy, potřebujete mít rozvinutou empatii, abyste pronikli do tajů lidského uvažování a pochopili jejich sny a touhy. S rozvojem sociálních sítí je psychologie zapotřebí znovu, snad více než kdy dřív. Chování lidí ve virtuálním světě je specifické, přesto má své zákonitosti, na které můžeme spoléhat. Internet zkrátka otevřel nové možnosti, které na své marketingové nástroje teprve čekají. 

Ve společnosti FPF vedu oddělení FPF Agency, současně vytvářím audity, poradenství, strategie a v neposlední řadě i plány a obsahy kampaní.

Pro společnost FPF jsem navrhla brandovou strategii, na základě které mi nabídli místo ve svém týmu. Možnost spolupracovat se společností FPF pro mě byla výzva, kterou jsem nemohla odmítnout. Získala jsem příležitost vést vlastní oddělení, nastavit si vlastní procesy, sestavit vlastní tým lidí a podílet se na marketingové strategii velké společnosti. To jsou obrovské zkušenosti, které jinak než praxí nelze získat. 

V FPF Agency jsme schopni pomoci s jakoukoli oblastí marketingu – on-line i off-line, v čemž jsme mezi agenturami jedineční. Ale u marketingu naše pomoc nekončí. Jako součást holdingu FPF máme pod jednou střechou produkty, které dokážeme využít ve prospěch klienta. Jsme schopni zajistit poradenství, stejně jako podporu startupů prostřednictvím naší divize FPF Capital, se kterou řešíme financování, pojištění, marketing – zkrátka komplexní pomoc pro začínající projekty.

Věřím, že spolupráce s FPF pro vás bude přínosná.